کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 747091968 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317562 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

واردات لوازم خانگی، رایانه و تلفن همراه آزاد شد

با تصویب هیأت وزیران ثبت سفارش و واردات اقلام مشمول اولویت ۱۰ کالایی به استثنای خودروهای ۲ هزارو ۵۰۰ سی‌سی و بالاتر با ارز متقاضی و سود بازرگانی دوبرابری از روز یکشنبه هفته جاری آزاد شد.

 به گزارش سافت‌گذر به نقل از سیتنا؛ هیأت وزیران که پیش از این بنا به درخواست وزارت صنعت با انتقال 42 گروه کالایی اولویت 10 به اولویت‌های پایین‌تر زمینه آزاد‌سازی‌ ثبت سفارش و واردات این کالاها را فراهم کرده بود، با مصوبه اخیر خود تکلیف سایر کالاهای این اولویت را مشخص کرد تا ابزار تعرفه‌ای مبنای کنترل واردات این اقلام قرار گیرد.

 

معاون کل سازمان توسعه تجارت ایران با تأیید خبر آزادسازی واردات کالاهای اولویت 10 به خبرنگار همشهری، گفت: این مصوبه از روز یکشنبه هفته جاری به همه دستگاه‌های اجرایی ذیربط ابلاغ شده است. بنا به تصویب دولت ثبت سفارش و واردات همه کالاهای اولویت 10 به استثنای خودروهای 2 هزار و 500 سی‌سی و بالاتر با ارز متقاضی (ارز آزاد) مجاز خواهد بود و برای جلوگیری از واردات بی‌رویه کالاهای لوکس و مصرفی، دولت پرداخت سود بازرگانی 2 برابری برای واردات این گروه کالایی را مصوب کرده است.

 

مهدی میرابوطالبی با بیان اینکه سیاست دولت حذف موانع غیرتعرفه‌ای واردات و کنترل مبادلات تجاری با ابزار تعرفه‌ای است تصریح کرد: بر این مبنا حذف اولویت‌های کالایی که پیش از این به‌دلیل شرایط خاص اقتصادی و نوسان نرخ ارز مدنظر بود در دستور کار دولت قرار گرفته و به‌زودی اولویت بندی 10 گانه واردات کالا حذف خواهد شد.

 

به گفته وی 42 قلم گروه کالایی که پیش از آزادسازی کلی و براساس مصوبه هیأت دولت به گروه‌های کالایی پایین‌تر انتقال‌یافته و تعرفه واردات آن تغییر کرده بود مشمول پرداخت دوبرابری سود بازرگانی واردات نخواهد بود و با تعرفه‌های مصوب اعلام شده ثبت سفارش و واردات می‌شود.

 

تأثیر بر بازار لوازم خانگی

 

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی گفت: با مصوبه مذکور یکی از موانع واردات لوازم خانگی مرتفع‌شده و سایر موانع مانند نقل و انتقال ارز، سه‌برابر‌شدن هزینه حمل‌ونقل و افزایش هزینه تمام‌شده ناشی از تأمین کالا از کشورهای واسطه به قوت خود باقی است.

 

به گفته محمد طحان‌پور آزاد‌سازی‌ واردات کالاهای اولویت 10 همچنین موجب افزایش تقاضای ارز در بازار آزاد شده و بانک مرکزی باید تدابیر لازم را برای تأمین و جلوگیری از نوسان نرخ ارز اتخاذ کند. اما درصورتی که نرخ دلار ثابت مانده و امکان واردات مستقیم لوازم خانگی از کشورهای تولید‌کننده فراهم شود، می‌توان انتظار ارزانی این محصولات از اردیبهشت 93 را داشت.

 

کاهش قیمت لپ‌‌تاپ و تبلت تا پیش از پایان سال

 

رئیس اتحادیه فناوران رایانه با بیان اینکه آزاد‌سازی‌ واردات کالاهای اولویت 10 حتی با سود بازرگانی دو برابری موجب کاهش بیشتر قیمت لپ‌‌تاپ، تبلت و قطعات رایانه در بازار شب عید خواهد شد به خبرنگار ما گفت: وضعیت فعلی بازار‌ آی‌تی چندان خوب نیست، کالاهای وارداتی قبلی در انبارها مانده و فروشندگان به‌دنبال مشتری هستند.

 

مهدی میرمهدی تصریح کرد: این تصمیم دولت زمینه کاهش قیمت‌ها تا پیش از پایان سال را فراهم خواهد کرد اما با توجه به اینکه افزایش تعرفه واردات کالاهای‌ آی‌تی از 3 درصد کنونی در کمیسیون ماده یک به‌ تصویب رسیده، با ابلاغ تعرفه‌های جدید زمینه افزایش قیمت‌ها به صرفه شدن قاچاق این محصولات از اردیبهشت 93 فراهم می‌شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 19366 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: citna.ir تاریخ خبر: 1392/11/24 تعداد مشاهده: 1727
سافت گذر
نظرات بینندگان

جناب مهمان 1392/11/25 04:07
در مورد لوازم خانگی نمیدونم، ولی اکثر گوشی ها و لپ تاپ و کامپیوتر کم و بیش تو بازار دیده میشه که ظاهرا از طریق قاچاق وارد شده. ولی چیزی که متوجه نشدم اینه که پس شرکت های گارانتی کننده و معتبر (مثل سازگار و کامتل و...) که از مبادی رسمی کالا وارد میکنن تا الان چه جوری اینکار رو میکردن؟!
دوستانی که اطلاع دارن وارد بحث بشن
علی 1392/11/25 00:52
همون نرخ دلار هم گرانتر میفروشن کنسول ps4 قیمت نهاییش 400 دلاره ولی به قیمت تومان سه میلیون میفروشنlay:none">fexofenadin kinder fexofenadin cipla fexofenadin nebenwirkung
مرتضی اسماعیلی هدی 1392/11/24 17:23
بازار واردات طوریه که کسی نمیتونه نیازهای کشور مثل هواپیما واردکنه ازین طرف هرچیز ریزی بخواد وارد کنه بازار اشباع شده مثلا گوشی و تبلت و لبتاب انقدداریم که طرف نمیخواد ضرربیشتربه جون بخره و گمرک پرداخت کنه جنساشو تلخیص کنه تاشایداینجابفروشه!
شرکت های خصوصی هم بااین نرخ دلار ارزآوری خوبی داشتن که بخاطرنبود تقاضا برای دلار این راه بنظرمیرسه که دلار ارزون بشه!
دولت هم که نمیتونه همش پول چاپ کنه...بنزینم نمیتونه گرون کنه پس برای تامین هزینه های دولت مثل حقوق کارمندهاو...مجبوره نفت بفروشه دلاربیاره بانرخ دولتی دلاربفروشه ریال ها ارزششون نیادپایین!
پس راهش اینه باآزادکردن اینا تقاضای کاذب ایجاد کنه تامردم بریزن سرصرافی ها و دلار آزاد تو بازار نتونه به قیمتی برسه که کسی ارز دولتی نخواد!
احسان 1392/11/24 12:37
تا وقتی دلار ارزون نشه قیمت هیچ وسیله ای پایین نمیاد
مگه قبلا که آزاد نبود از کجا میومدن این گوشیا؟
همه قاچاق بودن و با قیمت دلار از مردم پولشون رو میگرفتن
آزاد شدن واردات هم هیچ تاثیری روی دلار نداشته تا الان و نخواهد داشت
اون وارد کننده پول گوشی ها رو با دلار میده و به همون نسبت هم به مردم کالاها رو میفروشه
در نتیجه قیمت هم پایین نمیاد تا دلار پایین نیاد